top of page

Binance Al-Sat Komisyon Ãœcretleri

Güncelleme tarihi: 16 Ara 2023

Binance, dünyanın en büyük kripto para borsalarından biridir. Binance'de kripto para satın alma, satma, alıp satma ve stake etme gibi işlemler gerçekleştirebilirsiniz. Binance al sat komisyon ücretleri, alım satım hacminize göre değişir.

Düzenli Kullanıcılar

Düzenli kullanıcılar için alım satım komisyon ücreti %0,1'dir. Bu, 1000 dolarlık bir işlem için 1 dolar komisyon ödemeniz gerektiği anlamına gelir.

VIP Kullanıcılar

Alım satım hacminiz 1 milyon BUSD'nin üzerindeyse, VIP kullanıcı olarak kabul edilirsiniz. VIP kullanıcılar için komisyon ücretleri daha düşüktür.

VIP 1

VIP 1 kullanıcıları için komisyon ücreti %0,09'dur.

VIP 2

VIP 2 kullanıcıları için komisyon ücreti %0,08'dir.

VIP 3

VIP 3 kullanıcıları için komisyon ücreti %0,07'dir.

VIP 4

VIP 4 kullanıcıları için komisyon ücreti %0,06'dır.

VIP 5

VIP 5 kullanıcıları için komisyon ücreti %0,05'tir.

BNB Kullanımı

BNB kullanarak alım satım komisyon ücretlerinizi %25 oranında azaltabilirsiniz. Bu, alım satım hacminiz ne olursa olsun, Binance'de işlem yaparken daha düşük komisyonlar ödemenizi sağlar.

Örneğin, 1000 dolarlık bir işlem için BNB kullanarak %0,1'lik komisyon öderseniz, 1 dolar yerine 0,75 dolar komisyon ödersiniz.

Binance Al-Sat Komisyon Ücretleri Nasıl Hesaplanır?

Binance'de al-sat komisyon ücretleri, emir türünüz ve alım satım hacminize göre hesaplanır. Emir türünüz, piyasa emri, limit emri veya stop-limit emri olabilir.

Piyasa emri

Piyasa emri, mevcut piyasa fiyatından alım satım yapmanızı sağlar. Piyasa emri için komisyon ücreti, alım satım hacminize göre değişir.

Limit emri

Limit emri, belirli bir fiyattan alım satım yapmanızı sağlar. Limit emri için komisyon ücreti, emirinizin gerçekleşip gerçekleşmemesine göre değişir. Emiriniz gerçekleşirse, komisyon ücreti alım satım hacminize göre hesaplanır. Emiriniz gerçekleşmezse, komisyon ücreti alınmaz.

Stop-limit emri

Stop-limit emri, belirli bir fiyattan alım satım yapmanızı sağlar. Stop-limit emri için komisyon ücreti, emirinizin gerçekleşip gerçekleşmemesine göre değişir. Emiriniz gerçekleşirse, komisyon ücreti alım satım hacminize göre hesaplanır. Emiriniz gerçekleşmezse, komisyon ücreti alınmaz.

Binance Al-Sat Komisyon Ücretleri Nasıl Azaltılır?

Binance'de al-sat komisyon ücretlerini azaltmak için aşağıdakileri yapabilirsiniz:

  • VIP kullanıcı olun.

  • BNB kullanın.

  • Daha büyük hacimlerde iÅŸlem yapın.

bottom of page